قیمت انواع بالش عروسکی فانتزی

انواع بالش عروسکی با توجه به کیفیت عالی دوخت و طراحی، از چنان استقبالی در در بازار مواجه شده اند که هر کودک و نوجوانی تمایل بسیار برای خرید آن را دارد. کاربرد های گوناگون این بالش های عروسکی برای  استفاده جهت استراحت و نیز بازی کودکان موجب شده است تا خریداران بتوانند این محصول زیبا را خریداری نمایند.

قیمت انواع بالش عروسکی فانتزی

انواع بالش عروسکی

بالش های عروسکی تولید شده از نظر طرح و سایز و نوع پارچه به کار گرفته شده متغیر می باشد. بالش های عروسکی با بهره گیری از پارچه های نمدی و مخمل تولید می گردند.

بالش های عروسکی با طرح های مختلف دخترانه و پسرانه در بازار عرضه می گردند که شرکت پاندا خرید مستقیم آن را از تولیدی فراهم آورده است.

انواع بالش عروسکی

قیمت بالش عروسکی

تولید انواع مختلف بالش های عروسکی بر اساس شخصیت های کارتونی و یا حیوانات می توانند بر اساس نوع مواد اولیه و میزان به کار گرفته شدن مواد اولیه، مختلف باشند.

بالش های عروسکی بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده اند که با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می گردند.

شرکت پاندا با همکاری با بهترین تولیدکنندگان توانسته است با تولید و پخش عمده جدیدترین طرح ها قیمت های مناسبی برای فروش ارائه نمایند.

قیمت بالش عروسکی

خرید عمده بالش عروسکی از تولیدی

بالش های تولید شده از نوع عروسکی و فانتزی با توجه به گروه سنی مخاطب خود یعنی کودکان و نوجوانان توانسته است با ارائه کیفیت های برتر از نظر ضد پرزدهی و ضد حساسیت بودن، رضایت آنان را به دست آورد.

بنابراین استفاده از مواد اولیه با کیفیت موجب شده است قیمت فروش آن ها نیز افزایش یابد. خریداران عمده می توانند با خرید بی واسطه از بهترین تولیدی ها قیمت های ارزان تری را به دست آورند. شرکت پاندا به عنوان درگاهی مطمئن شما را بهترین تولیدکنندگان ارجاع می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما