خرید عمده بالش الیاف بال فایبر ارزان و باکیفیت

بالش الیاف بال فایبر به علت ویژگی های بسیار عالی که دارد امروزه طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است. بالش هایی که از الیاف بال فایبر تولید می‌شوند بسیار نرم و سبک هستند.

ویژگی های مختلفی که موجب شده است تا این نوع بالش با سایر انوع بالش ها متمایز باشد، بسیار گسترده است. که به چند نمونه آن اشاره می کنیم، الیاف بال فایبر چروک نمی ‌شوند و به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی حمل می شوند.

خرید عمده بالش الیاف بال فایبر ارزان و باکیفیت

ویژگی الیاف بال فایبر چیست؟

الیاف بال فایبر که سبک هستند در صنعت تولید عروسک و کالای خواب کاربرد بسیاری دارند. از این نوع الیاف در پر کردن تشک، بالش و لحاف استفاده می شود.

یکی از بهترین ویژگی های این نوع الیاف این است که الیاف آنها در هم فرو نمی رود و نیازی به حلاجی کردن آن نیست. همچنین به علت وجود فضای باز بین الیاف ها، هوا به راحتی جریان دارد و از نظر بهداشتی بسیار عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند.

ویژگی الیاف بال فایبر چیست؟

بالش الیاف بال فایبر

از الیاف بال فایبر در تولید بالش با وزن های مختلف استفاده می شود. عدم کاهش ارتفاع بالش از مهمترین ویژگی های این مدل بالش می باشد. بنابراین خریداران عمده با توجه به این ویژگی های فوق‌العاده تمایل بسیاری برای خرید این محصول با قیمت ارزان دارند.

این بالش ها توسط دست و ماشین لباسشویی شسته می شوند و می توانند به سرعت به علت نوع بافت الیاف خشک شوند.

بالش الیاف بال فایبر

خرید عمده و ارزان بالش باکیفیت

شما می توانید در صورت تمایل برای خرید عمده بهترین بالش های بال فایبر از طریق شرکت پاندا اقدام نمایید. این شرکت ارائه دهنده بهترین بالش های طبی و بالش های با کیفیت می باشد. ارزان ترین قیمت های رقابتی از شرکت پاندا می تواند موجبات رضایت شما را فراهم آورد.

جهت خرید بالش های تولید شده از الیاف فایبر با وزن های مختلف با کارشناسان تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما