قیمت بالش پنبه ای وزن ۱٫۵ کیلوگرم

قیمت بالش پنبه ای می ‌تواند به عنوان یک بالش با دوام بسیار به صرفه باشد. از آنجا که بالش یک کالای ضروری برای داشتن یک خواب راحت می باشد، انتخاب الیاف در تولید آن می ‌تواند بسیار امری مهم باشد.

قیمت بالش پنبه ای وزن 1.5 کیلوگرم

سفارش خرید بالش

تولید کنندگان بالش با در نظر گرفتن به تقاضای بازار با استفاده از الیاف های طبیعی و الیاف های مصنوعی توانسته اند بالش های مختلفی را تولید نمایند.

بالش های که از پنبه طبیعی تولید شده اند می‌ توانند به واسطه نرمی که دارند سفارش های بسیاری را برای خرید داشته باشند. این بالش ها برای افرادی مناسب خواهد بود که ترجیح می دهند بالش با الیاف های طبیعی را مورد استفاده قرار دهند. با توجه به نیاز بودن حلاجی پنبه های این مدل بالش باز هم ترجیح عده ای خوابیدن بر روی بالش با الیاف پنبه می باشد.

سفارش خرید بالش

قیمت بالش پنبه ای از تولیدی

با توجه به وزن تولید بالش، این بالش ها می توانند نرمی و سفتی مختلفی را داشته باشند. سفارش های مختلفی که به شرکت پاندا جهت تولید بالش داده می ‌شود بالش‌های پنبه ‌ای با وزن یک و نیم کیلوگرم می ‌باشد که تقریباً سفت می باشند و می توانند مورد استفاده از افرادی قرار بگیرند که ترجیح می دهند بر روی بالش های طبیعی و سفت بخوابند.

بالشهای تولید شده مستقیماً از تولیدی توسط شرکت پاندا به نقاط مختلف کشور ارسال می گردد.

قیمت بالش پنبه ای از تولیدی

خرید ارزان ترین بالش با پنبه طبیعی

با توجه به مناسب ترین نرخ های فروش بالش شما می توانید بالش هایی را با آستری سفید با پنبه های طبیعی همراه با ارزانترین نرخ ها از سوی شرکت پاندا دریافت نمایید.

برای سفارش خرید بالش با وزن یک و نیم کیلوگرم که از الیاف پنبه طبیعی تولید شده است می توانید با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید. عرضه مستقیم بالش از کارخانه می تواند شما را در رساندن به مناسبترین نرخ ها هدایت نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما