صادرات پتو مسافرتی سروین نرمینه

از دیرباز یکی از مشکلات عمده مردم این بوده که برای مسافرت می بایست از پتو استفاده کنند حمل و نقل آن بسیار سخت همچنین جاگیری آن بسیار زیاد بوده اما خوشبختانه پتو مسافرتی سروین نرمینه این مشکل را به راحتی از بین برده این پتوها با وزن سبک و جاگیری بسیار کم مشکل را حل نموده است.

کیفیت این پتوها به گونه ای است که مورد تقاضای بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته همچنین باعث صادرات پتو مسافرتی به کشورهای اروپایی نظیر فرانسه ایتالیا آرژانتین برزیل و همچنین کشورهای خاورمیانه شده است.

صادرات پتو مسافرتی سروین نرمینه

مشخصات پتو مسافرتی سروین نرمینه

مشخصات پتو مسافرتی سروین نرمینه

یکی از مشخصات پتوی مسافرتی سروین نرمینه این است که از موادی بسیار نرم و گرم تهیه شده است که بسیار سبک است حتی برای نوزادان هم قابل استفاده می باشد همچنین از موادی تهیه شده است که حساسیت زا نیستند و گرمای آن بسیار زیاد است.

وزن کم و سبک بودن محصول آنقدر توجه مصرف کنندگان را به خود جلب نموده که این پتوها برای مدارس مسافرتی و مسافرت قابل استفاده می باشد همچنین وزن سبک این محصول باعث شده است که شستشوی این محصول بسیار راحت و آسان باشد و کاملاً تمیز شود و همچنین می توان آن ها را درماشین لباسشویی بیندازیم واز دیگر کیفیت این محصول این است که رنگ رفت وآب رفت ندارد وپس از شست وشو کیفیت ان مانند قبل از شست وشو می باشد وپرزهای آن دسته دسته نمی شود ودیگر نگران تغییر شکل پتو پس از شست وشو نمی شویم.

واینکه پتوی سروین نرمینه ضد حساسیت می باشدازاین رو برای کسانیکه حساس هستند بسیار مفید می باشد گرمای این پتوها به اندازه است که خواب راحتی می توانیم با آن داشته باشیم پتوی سروین نرمینه را به خاطر کیفیت بالای آن در هتل ها نیز استفاده می نمایند و همچنین باعث تقاضای فراوان مصرف کنندگان شده است تا آنجا که از پتوی سروین نرمینه برای جهیزیه عروس نیز استفاده می شود.

مراکز فروش پتو مسافرتی سروین نرمینه

مراکز فروش پتو مسافرتی سروین نرمینه

مراکز فروش پتو مسافرتی سروین نرمینه در سراسر کشور این محصول را به صورت عمده و کلی بسته بندی می کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد از این رو از مصرف کنندگان تقاضا می شود که پتوی مسافرتی را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایند.

فروش پتو سروین به صورت آنلاین نیز برای جلب رضایت مشتریان می باشد لذا آن را از سایت های معتبر خریداری نمایید و از آنجا که محصول های تقلبی زیادی در بازار است مصرف کنندگان عزیزمتضرر نشوندهدف مراکز فروش پتومسافرتی سروین نرمینه این است که محصول را باقیمتی مناسب وبدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما