فروش اینترنتی پتو شادیلون مدل چیکا

پتو شادیلون مدل چیکا یکی از انواع پتو هایی است که در کشور ما تولید می شود و این پتو بسیارمتنوع و زیباست و مورد پسند همه افراد می‌باشد. این پتو برای گروه سنی مختلف مدل های متنوع و جذابی را ارائه می دهد که علاوه بر این که بسیار سبک است گرمای مناسبی را فراهم می کند و حتی برای مسافرت نیز طرح های شیک و زیبایی را دارد و برای خرید پتوی جهیزیه عروس گزینه ی بسیار عالی و شکیلی می‌باشد.فروش اینترنتی پتو شادیلون مدل چیکا

مشخصات پتو شادیلون مدل چیکا

مشخصات پتو شادیلون مدل چیکا

یکی از مشخصات پتوی شادیلون مدل چیکا وزن بسیار سبک آن است و در طراحی آن از رنگ بندی های متفاوت استفاده شده است در مدل ساده و گلدار دیده می شود و به صورت یک نفره و دو نفره و عروسکی و حتی مدل نوجوانی و جوانی در بازار موجود می باشد در این پتو از الیاف پلی استر و میکرو فایبر استفاده شده است که در سبک بودن وزن بسیار کمک می کند برای مسافرت نیز در نظر گرفته شده است که برای سفر بسیار راحت قابل حمل می باشد. یکی دیگر از مدلهای این پتو گل برجسته است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و مدلهای زیادی را در اختیار خریدار قرار می دهد همچنین قیمت بسیار مناسبی دارد و مقاومت بسیار عالی دارد و به راحتی می‌توان آن را در ماشین لباسشویی شست و از کیفیت آن به هیچ عنوان کاسته نمی شود برای این محصول بسته بندی بسیار عالی در نظر گرفته شده است.

خرید مستقیم پتو شادیلون مدل چیکا

خرید مستقیم پتو شادیلون مدل چیکا

فروش پتو شادیلون باکیفیت بالا در کشورمان فراهم شده است . عده ای توانسته اند این محصول را تولید کنند و با قیمت کارخانه آن را در اختیار خریداران قرار دهند .خرید مستقیم برای خریدار فواید زیادی دارد یکی از آنها این است که پتوی با کیفیت را با قیمت عالی تهیه می کند و از خرید خود اطمینان دارد. این محصول هم برای بازار داخلی و هم بازار خارجی کاربرد دارد و می توان آن را به صورت خرد و عمده تهیه کرد و با درخواست سفارش دادن و بدون پرداخت هزینه ارسال به راحتی محصول را دریافت کرد .توصیه می شود که همه ی ما ان را انتخاب کنیم و از کیفیت و وزن بسیار پایین و قیمت استثنایی آن بهره مند شویم.قیمت پتو شادیلون نسبت به کیفیت بالای آن بی نظیر می‌باشد و ما می توانیم برای تهیه این پتوی زیبا وارد سایت مستقیم پتوی شادیلون شویم و این محصول را با کیفیت عالی سفارش دهیم و به راحتی آن را دریافت کنیم و از خرید خود لذت ببریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما