قیمت عمده روتختی کریستال دونفره

پارچه کریستال از کاربردی ترین پارچه ها در صنعت مبل سازی، سرویس های خواب و دوخت و دوز و…می باشد.جنس پارچه کریستال بسیار نرم و لطیف است و قابلیت شستشو با هر ماده شستشو دهنده را دارد، آسیب پذیری این نوع پارچه بسیار کمتر است.

قیمت روتختی کریستال در سایت های اینترنتی بسیار ارزان تر و جنس آن نسبت به سایر مراکز فروش مرغوب تر می باشد ، از این رو تختی های دو نفره می توان در طرح های زیبا و دلنشین در سایت های اینترنتی مشاهده کرد و از تنوع بالا آن شگفت زده شوید.

قیمت عمده روتختی کریستال دونفره

معرفی انواع روتختی کریستال

معرفی انواع روتختی کریستال

خواب مایهٔ آرامش بشر است وبستر خواب، این آرامش را برای شما چندین برابر می کند.با استفاده از روتختی های کریستال آرامش خوابیدن خود را دوچندان کنید.

انواع روتختی وجود دارد که از لحاظ جنس پارچه و کیفیت و…آن گروه بندی می شوند.روتختی کریستال جز پر متقاضی ترین و باکیفیت ترین روتختی هاست که از لحاظ مرغوبیت نسبت به سایر روتختی ها برتری دارد.


ترکیبات به کار رفته در پارچه کریستال پنبه ، پارچه و کتان می باشد که قریب به ۴۰٪پارچه کریستال را پنبه تشکیل می دهد که از مزایا پارچه کریستال می باشد. ضخامت و تراکم نخ های سوپر در پارچه کریستال زیاد است وهمین علت باعث مقاوم بودن پارچه در برابر عوامل بیرونی است.

روتختی های کریستال بر اساس جنس، تعداد و…طبقه بندی می شوند که در قالب درجه های ۱، ۲و۳ودربسته بندی های ۴تکه و۶تکه به بازار عرضه می شوند.روتختی های کریستال به صورت روتختی های یک نفره و دو نفره در بازار وجود دارد.

درصد آسیب پذیری روتختی کریستال بسیار پایین است و طول عمر و دوام این روتختی ها بسیار بالا است.روتختی های کریستال به دلیل دارابودن بافت بسیار ظریف ونرم هیچ گونه مشکل پوستی را برای مصرف کنندگان به وجود نمی آورند.

دیگر لازم نیست؛ برای خرید روتختی ساعت ها در سایت ها و بازار به دنبال بهترین ها برای خود باشید، ما با پیشنهاد روتختی کریستال ، این کار برای شما آسان کرده ایم و اطمینان خاطر را برای شما به ارمغان آوردیم و خریدتان را به تجربه ای خوب تبدیل خواهیم کرد.

قیمت عمده روتختی کریستال

قیمت عمده روتختی کریستال

چرا قیمت روتختی ها متغیر ومداوم درحال تغییر است؟

اغلب روتختی ها براساس مقدار الیاف به کار رفته آن هاو نوع پارچه شان و نوسانات بازار، ارزش گذاری می شوند.قیمت روتختی کریستال در بازار و وب سایت های اینترنتی با ارقام مختلف مشاهده می شود که می توان این قیمت ها را از ۸۰۰/۰۰۰هزارتومان تا بیش از یک میلیون تومان در نظر گرفت.

تولیدی روتختی کریستال، با تولید روتختی های جذاب و زیبا و فروش آن در سایت های آنلاین، می تواند پاسخگوی سفارش مشتریان باشد.این سایت ها تنها یک قدم با شما فاصله دارند، دیگر نگران از دست دادن اوقات خود نباشید.

با خرید روتختی های کریستال کیفیتی که انتظارش را دارید ولی قیمتی که انتظارش را ندارید نصیب خانه پرمهرتان می شود، درواقع ما بهترین هارا برای انتخاب شما قرار داده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما