مرکز خرید روبالشی نخی در تهران

رو بالشی یکی از وسایل مورد نیاز هر خانه و کاشانه است. رو بالشی تمام افراد دنیا از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد به دنبال خرید رو بالشی هایی هستند که بسیار با دوام باشد به طوری که تغییر شکل ندهد و رنگ آن به مرور از بین نرود و دارای قیمت مناسب نسبت به سایر رو بالشی ها داشته باشد.

 مرکز خرید روبالشی در تهران دارای تمام طرح و رنگ های مختلف و همچنین دارای روبالشتی فانتزی و روبالشتی نخی است.

مرکز خرید روبالشی نخی در تهران

جدیدترین انواع روبالشتی فانتزی کدامند؟

جدیدترین انواع روبالشتی فانتزی کدامند؟

رو بالشتی نخی یکی از انواع رو بالشتی هایی است که طرفداران زیادی دارد این رو بالشتی ها بسیار زیبا و در اندازه های مختلف و شکل و رنگ های مختلف درست شده اند. 

اندازه ی این رو بالشی ها به گونه ای است که برای کودکان، نوجوانان، جوانان و میانسالان و افراد پیر در طرح و نقش های مختلف وجود دارد. این رو بالشتی ها به هیچ عنوان تغییر شکل و رنگ نمی دهند و بسیار با دوام هستند.

هتل ها، بیمارستان ها، خوابگاه ها و… مراکز خدماتی و درمانی می توانند با توجه به  نیاز خود طرح مدل رو بالشتی و اندازه ی آن را سفارش دهند تا با کم ترین قیمت و پر کیفیت ترین پارچه برای آن ها ارسال شود.

رو بالشتی های نخی از به وجود آمدن حساسیت، خارش و… برای مصرف کننده جلو گیری می کنند. طرح و مدل این رو بالشتی ها به قدری زیاد و متنوع است که به راحتی می توانید آن ها را انتخاب کنید. این رو بالشتی ها برای جهیزیه عروس ها و سیسمونی نوزاد بسیار مناسب است و به راحتی با دیگر پارچه های رخت خواب ست می شود.همان طور که می دانید ست کردن رو بالشتی با سرویس خواب بسیار دشوار و مشکل است. ما برای راحتی شما نوعی رو بالشتی طراحی کرده ایم علاوه بر این که بسیار با دوام است جنس بسیار خوبی دارد و به راحتی ست می شود.

صادرات عمده انواع روبالشتی نخی فانتزی

صادرات عمده انواع روبالشتی نخی فانتزی

این رو بالشتی های نخی و فانتزی به دلیل زیبایی و طرح و رنگ های مختلفی که دارد بسیار پر کاربرد و زیبا هستند قیمت این رو بالشتی ها در مقایسه با رو بالشتی های وارداتی بسیار ارزان است به همین دلیل این رو بالشتی ها در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد به همین دلیل به خارج از ایران صادر می شود.

برای سفارش و خرید این محصول کافی است با ما تماس بگیرید و یا از طریق سامانه ی اینترنتی محصول مورد نظر را ثبت و سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان برای شما درب منزل ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما