مرکز فروش بالش فانتزی نوزاد ارزان

بالش فانتزی نوزاد یکی دیگر از انواع بالش های جدید در انواع طرح ها و مدل ها می باشند که فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند این بالش ها معمولا در مدل های بچه گانه و عروسکی هستند که همین طرح های جذاب باعث پر رونق بودن بازار خرید بالش فانتزی شده است و مرکز فروش این بالش ها که در قیمت ارزان آنها را می فروشند معمولا فروشگاه های سرویس خواب می باشند.

مرکز فروش بالش فانتزی نوزاد ارزان

مشخصات یک بالش فانتزی نوزاد خوب

مشخصات یک بالش فانتزی نوزاد خوب

بالش فانتزی و عروسکی با طرح عروسک ستاره ای به رنگ های متنوع سفید و زرد و صورتی ساخته میشود. این بالش ستاره از پارچه مخملی و بسیار نرم و لطیف تشکیل شده که داخل این بالش عروسکی از الیاف هالو ضد حساسیت و ضد آلرژی پر شده و کاملا بهداشتی می باشد. اندازه این بالش 50 در 50 سانتیمتر و با وزنی معادل 400 گرم میباشد و مناسب برای اتاق خواب کودکان و نوجوانان بوده و میتواند علاوه بر راحتی و لطافت و دکوری زیبا را خلق نماید. همچنین این کوسن و بالش عروسکی می تواند به عنوان یک هدیه زیبا برای فرزندان و کودکان و نوجواناتان قرار بگیرد.

بالش فانتزی ستاره ای بالش بسیار جذاب و مناسب برای تزئین اتاق کودک و نوجوان می باشد. این بالش عروسکی از جنس مخمل است و تکه دوزی های نمدی با برش های جذاب که زیبایی آن را دو چندان کرده است الیاف و پارچه های به کار گرفته شده در این بالش ضد حساسیت بوده و شما با خیال می توانید از آن استفاده کنید بدون این که هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست شما یا فرزندتان ایجاد شود.

این بالش بسیار زیبا در ابعاد مناسب قابل استفاده بر روی مبل است رنگ این بالش ها ثابت بوده و شما بعد از شست و شوی مداوم شاهد هیچ گونه بد رنگی و یا بی رنگی نخواهید بود. به دلیل جنس خاص الیاف استفاده شده در این بالش ها شما میتوانید به راحتی آن را در ماشین لباسشویی بشویید بدون این که تغییر شکلی در آن ایجاد شود به همین دلیل است که برخی نیز خود آنها را درست می کنند.

خرید بالش فانتزی نوزاد ارزان قیمت

خرید بالش فانتزی نوزاد ارزان قیمت

فروش بالش نوزاد امروزه بسیار زیاد است زیرا این بالش ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و یک نوزاد باید از بالشی سالم و راحت برخوردار باشد که هم خواب خوبی را داشته باشد و هم اینکه سر کودک آسیبی نبیند برای خرید این بالش های فانتزی می توانید به مراکز فروش کالای خواب و اینترنتی معتبر مراجعه کنید و با انواع مختلف آنها آشنا شوید و در قیمت هایی که مد نظر دارید خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما