پخش عمده ست روتختی کتان پلی استر

پخش ست روتختی کتان زیبا و با کیفیت خوب در این مرکز می باشد این محصول را می توانید به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنید و برای فروش به شهر خود انتقال دهید انواع مختلف روتختی ست با رنگبندی زیبا مناسب با اتاق خواب شما می باشد با این خرید زیبایی را به اتاق خود بیاورید و از آن لذت ببرید پس برای خرید اقدام کنید این روتختی تا چند سال برای شما ماندگاری دارد.

پخش عمده ست روتختی کتان پلی استر

ست روتختی کتان چه خصوصیاتی دارد؟

ست روتختی کتان چه خصوصیاتی دارد؟

  • کتان یکی از انواع پارچه هایی است که طبیعی می باشد یعنی از مواد غیر سلولزی تهیه شده است پس نسبت به پارچه های دیگر از جنس بهتری برخوردار می باشد حال که جنس این روتختی نیز از کتان است پس تمام خصوصیات آن را نیز دارا می باشد.
  • این روتختی از چند تیکه تشکیل شده است که شامل ملحفه رو بالشی و روتختی است که دارای شکل و طرح و رنگ یکسان می باشند پس به راحتی می توانید با توجه به دکوراسیون اتاقتان آن را خریداری کنید.
  • هم چنین این ست روتختی کتان دارای قابلیت شستشو با مایع لباس شویی را دارد چرا که استفاده از مایع باعث می شود که ماندگاری این روتختی بالا رود و رنگ آن کم رنگ نشود.
  • شایان ذکر است که این ست روتختی در اندازه یک نفره و دو نفره موجود می باشد و شما می توانید در ست روتختی یک نفره نیز این طرح و رنگ یکسان را داشته باشید پس برای اتاق کودک نیز از این ست کتان می توانید تهیه کنید.
  • بنابراین چون این محصول از جنس کتان می باشد و کتان نیز از کیفیت بالایی برخوردار است پس قیمت روتختی کتان گران تر از سایر روتختی ها می باشد اما در عوض تا چند سال حتی با شستشو برای شما کار خواهد کرد.

فروشنده انواع ست روتختی کتان

فروشنده انواع ست روتختی کتان

فروشنده روتختی، انواع روتختی کتان را در اندازه های یک نفره و دو نفره عرضه می کند برای داشتن روتختی مورد نظر خود می توانید با مراجعه مستقیم این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.فروشنده انواع ست روتختی کتان شما را برای خریدی بهتر راهنمایی می کند پس نگران خرید روتختی نباشید و با خیال راحت خریداری کنید.

هم چنین برای خرید روتختی ست کتان می توانید به سایت فروش این محصول مراجعه کرده و با انتخاب محصول مورد نظر آن را در درب منزل با دادن قیمت های واقعی تحویل بگیرید.در این روش چون دیگر دست واسطه در میان نمی باشد با خیال راحت می توانید جنس مورد نظر خود را سفارش دهید در این صورت هم در قیمت و هم در هزینه حمل و نقل برای شما به صرفه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما