پخش عمده پتو شادیلون مدل چیکا

گروه صنعتی شادیلون، یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع کالای خواب در کشور است که پتوهایی با کیفیت عالی را در رنگ و مدل های متنوع به بازار عرضه می کند؛ رعایت استانداردهای لازم در فرایند تولید این پتو و همچنین قیمت گذاری آن موجب شده است که مراکز متعددی در زمینه پخش عمده پتو شادیلون فعالیت داشته باشند و اگر بخواهیم محبوبترین مدل آن را نام ببریم مدل چیکا از بقیه پرطرفدارتر است.

پخش عمده پتو شادیلون مدل چیکا

بررسی مشخصات دقیق پتو شادیلون مدل چیکا

بررسی مشخصات دقیق پتو شادیلون مدل چیکا

برای اینکه بتوانید یک پتوی خوب را انتخاب کنید، ابتدا باید از مشخصات دقیق این محصول آگاهی کاملی داشته باشید؛ در این قسمت به بررسی کامل پتو شادیلون مدل چیکا خواهیم پرداخت که مطمئنا در هنگام خرید عمده یا جزئی برایتان مفید خواهد بود:

  1. سایز: پتو مدل چیکا، در اندازه های مختلف و برای تمام سنین تولید می شود؛ به عنوان مثال سایز ۲۰۰ در ۲۳۰ آن برای بزرگسال و دونفره مناسب است.
  2. جنس: پتو شادیلون مدل چیکا از جنس پلی استر و با کیفیت عالی تولید می شود و همین امر موجب شده است که نسبت به بسیاری از برندهای دیگر عمر مفید بالاتری داشته باشد.
  3. وزن: این مدل از پتوهای شادیلون، در وزن های سنگین و سبک به فروش می رسند که معمولا پتوهای سنگین در منزل، هتل یا مسافرخانه ها کاربرد دارند و نمونه های سبک آن که وزن حجم کمی دارند، برای مسافرت و کوهنوردی گزینه ای عالی هستند.
  4. قابلیت شستشو: برای تولید پتوی شادیلون چیکا از الیافی ضد آلرژی استفاده می شود، بنابراین عارضه ی پوستی را به وجود نمی آورند؛ همچنین برای شستشوی آن می توانید به صورت دستی اقدام کنید یا از ماشین لباسشویی کمک بگیرید، بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید.

سفارش آسان پتو شادیلون مدل چیکا بصورت عمده

سفارش آسان پتو شادیلون مدل چیکا بصورت عمده

بخش عمده ای از سفارش پتو شادیلون مدل چیکا، برای تامین نیاز بازار داخلی انجام می شود، اما محصولات تولید شده با این برند، در کشورهای دیگر از جمله عراق نیز مشتریان زیادی دارد؛ برای این که جدیدترین مدل های این پتو را با آسانترین روش خریداری کنید، بهتر است ابتدا قیمت و کیفیت های آنها را از فروشگاه های اینترنتی معتبر بدست آورید.

انواع مختلف پتوهای شادیلون که توسط فروشگاه های حضوری یا آنلاین به بازار عرضه می شوند را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • پتو نوزادی شادیلون چیکا
  • پتو نوجوان شادیلون مدل چیکا
  • پتو بزرگسال چیکا
  • پتو تک رنگ یا ساده
  • پتو طرح برجسته چیکا یا گل دار

این سایت یکی از بزرگترین مراجع برای آگاهی از قیمت روز انواع پتو شادیلون مدل چیکا می باشد که به علت سهولت دسترسی و مناسب بودن قیمت و کیفیت محصولات، نظر بسیاری از خریداران در سراسر کشور را جلب نموده است.

در حال حاضر، شما می توانید از اقصی نقاط کشور، همه ی پتوهای نامبرده شده را بصورت اینترنتی و مستقیم سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن و با گارانتی کیفیت برایتان ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما