کارخانه تولید روتختی سه بعدی یک نفره پاندا در تهران

کارخانه تولید روتختی سه بعدی یک نفره پاندا در تهران با استفاده از بهترین پارچه های میکرو یا کتان و پیشرفته ترین دستگاه های مدرن و پیشرفته سعی می کند کالای مثال زدنی را تولید و روانه بازار ها نماید. روتختی سه بعدی از جدیدترین و مدرن ترین روتختی ها می باشد که تصاویری با عمق بالایی دارد که باعث شده ویژگی زنده بودن و طبیعی بودن پیدا کند و هر خریداری را به سوی خود مجذوب نماید.

کارخانه تولید روتختی سه بعدی یک نفره پاندا در تهران

صفر تا صد تولید روتختی سه بعدی

صفر تا صد تولید روتختی سه بعدی

تولید روتختی سه بعدی با استفاده از پارچه هایی که به وسیله 100 درصد نخ میکرو یا کتان بافته شده اند انجام می شود و با دستگاه های چاپ پیشرفته و فناوری روز دنیا تصاویر را با عمق بالایی روی پارچه ها چاپ می کنند که این موجب شده زیبایی خیره کننده ایی این نوع روتختی ها پیدا کنند به طوری که جلوه شگفت انگیزی را تقدیم اتاق خواب شما می نمایند چون عمق و حجم تصاویری که روی این نوع روتختی ها چاپ شده اند فوق العاده می باشد.

روتختی های سه بعدی به نام روتختی های دیجیتالی یا 3D هم شناخته می شوند و ابعاد 160 در 200 سانتی متری مدل های تک نفره آن ها می باشد و 220 سانتی متری در 240 سانتی متری مدل های دو نفره روتختی های 3D هستند مدل های فانتزی بیشتر برای سایز های کوچک روتختی نوجوانان و کودکان می باشد البته سایز های بزرگ هم دارای طرح های فانتزی هستند تا کاملا با سلیقه های مختلف هماهنگ شوند.

از دیگر طرح های این نمونه روتختی ها می توان به مدل های مدرن یا مینیمال اشاره کرد و شما می توانید مطابق با سلیقه خود مدل های آن را انتخاب کنید این نوع کالای خواب چون با پوست ارتباط مستقیمی دارد باید به خوبی از آن مراقبت کنید به عنوان نمونه برای شستن آن از مایع سفید کننده و پودر های آنزیم دار نباید استفاده کنید.

کارخانه تولید روتختی سه بعدی یک نفره پاندا درجه یک

کارخانه تولید روتختی سه بعدی یک نفره پاندا درجه یک

کارخانه تولید روتختی سه بعدی یک نفره پاندا درجه یک همیشه دغدغه رفع خواسته مشتری به بهترین نحوه را دارد به همین دلیل تمام توان و قدرت خود را به کار می گیرد تا باکیفیت ترین و فوق العاده ترین محصول را در اختیار مشتریان بگذارد علاوه بر این مزیت های استفاده از روتختی سه بعدی باعث شده تقاضا برای خرید آن رونق فراوانی بگیرد که این سبب شده کارخانه تولید کننده بتواند میزان تولید خود را افزایش دهد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • طرح و مدل های آن باعث شده کاملا متناسب با دکوراسیون مدرن اتاق خواب های امروزی باشد.
  • با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی، چاپ تصاویر روی پارچه انجام شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما