خرید عمده روتختی در تهران مدل دونفره پلی استر

برای خرید عمده روتختی در تهران می توانید محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه سفارش دهید، تمامی روتختی های تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار است و از پارچه های پلی استر دوخته شده است، این پارچه ها بسیار مقاوم بوده و محبوبیت بالایی در میان خریداران دارد، خرید عمده محصولات باعث کاهش قیمت نهایی آنها می شود

خرید عمده روتختی در تهران مدل دونفره پلی استر

انواع روتختی دو نفره با جنس های مختلف

انواع روتختی دو نفره با جنس های مختلف

تنوع روز تختی های دونفره دوخته شده به شدت بالا است به نحوی که مشتریان در هنگام انتخاب روتختی ممکن است کمی گیج شود و نتواند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند، روتختی دونفره بر اساس جنس پارچه های استفاده شده در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند، ما امروز می خواهیم در مورد هر یک از روتختی ها، متناسب با جنس پارچه استفاده شده نام ببریم:

  • اولین و پر فروش ترین روتختی دوخته شده روتختی پلی استر می باشد، این پارچه مقاومت فوق العاده بالایی دارد و در برابر شستشو به هیچ عنوان رنگ و طرح خود را از دست نمی دهد، این پارچه رنگ بندی های بسیار متنوع و جذابی دارد.
  • یکی دیگر از روتختی های محبوب و پر فروش، روتختی پنبه ای می باشد، این روتختی ها کاملا ضد حساسیت بوده و نرم و لطیف هستند، اما ممکن است در برابر شستشو و کمی تغییر رنگ بدهند و بافت خود را از دست بدهند.
  • یکی دیگر از مدل‌ های مختلف این محصولات، روتختی کتانی می باشد، این روتختی ها از ضخامت نسبتاً بالایی برخوردار بوده و در برابر شستشو با افت خود را از دست نمی‌ دهند.
  • روتختی ملحفه ای یکی دیگر از محصولات پرفروشی بوده که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است، این روتختی ها ضخامت نسبتاً کمی دارند و ممکن است چروک پذیری بالایی داشته باشند اما الیاف به کار برده شده در تولید آن کاملا ضد حساسیت است و رنگبندی های نسبتاً مناسبی دارد.

صادرات روتختی دونفره پلی استر به عراق

صادرات روتختی دونفره پلی استر به عراق

صادرات روتختی دونفره پلی استر به دلیل تنوع فوق العاده بالا در رنگ بندی و طرح های تولید شده به کشور عراق صورت می‌ گیرد، این روتختی ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به صورت کاملا مستقیم و بی واسطه به فروش می رسد. تمامی پارچه های پلی استر استفاده شده در تولید و دوخت روتختی کاملا ضد حساسیت است و در برابر شستشو های مکرر و استفاده طولانی مدت رنگ خود را از دست نمی دهد.

افراد مصرف کننده ای که نسبت به تهیه این محصولات اقدام کردند متوجه کیفیت بالای آن شده اند، به نحوی که متقاضیان خارجی به خصوص کشور عراق خواهان سفارت و خریداری مجدد این محصولات می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما