خرید عمده روتختی دونفره پنبه ای

روتختی دونفره پنبه ای روتختی است که امروزه در بازار فروش بسیار پر فروش و پر طرفدار است. به همین جهت تولیدکنندگان سعی دارند که تعداد بسیار زیادی از آن را تنوع بالایی تولید کنند. خرید عمده این محصول موجب می شود تا کیفیت و تعداد بیش تری از این محصول را داشته باشیم. به علاوه در خرید عمده از این محصول ما با واسطه ها و دلال های کم تری روبه رو می شویم که همین عامل نیز موجب کم تر شدن قیمت است.

خرید عمده روتختی دونفره پنبه ای

عوامل موثر بر قیمت روتختی دونفره پنبه ای

عوامل موثر بر قیمت روتختی دونفره پنبه ای

همان طور که در بالا گفتیم عوامل بسیاری در قیمت رو تختی های پنبه ای تاثیر گذار است. از این عوامل تعدادی را در این مطلب نام می بریم که به خریداران و مشتریان این محصول توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه کنند و به اطلاعات خود بی افزایند.

اولین عامل موثری که در قیمت این محصول تاثیر گذار است و ما در بالا نیز به آن اشاره کردیم، خرید عمده و بدون واسطه از تولید کننده اصلی و وارد کننده اولیه محصول است. 

خرید از این فروشندگان موجب می شود تا نقش واسطه ها و فروشندگان کم رنگ تر شده و سود بیش تری و به تولید کننده برسد. مهم ترین مزیت این خرید پرداخت هزینه کم تر توسط مشتری است.

عامل تاثیر گذار دیگر بر قیمت روتختی پنبه ای دو نفره کیفیت پنبه و روکش آن است. روتختی هایی که از جنس کتان مرغوب و رنگ ثابت می باشند مشتری بیشتری داشته و در بازار فروش طرفداران بیش تری دارند. رو تختی هایی که خیلی زود رنگ و طرح آن ها کم رنگ می شود مشتریان خود را از دست می دهند و خریداری نخواهند داشت‌.

از عوامل موثر دیگر در قیمت روتختی جنس پنبه های داخل روتختی است. به طور کلی پنبه ها به درجه های مختلفی از نظر کیفیت تقسیم بندی می شوند، پنبه های مرغوبی که به راحتی گلوله نمی شوند و با شستشو به حالت اولیه باقی می مانند قیمت بالاتری دارند.

از عوامل مهم دیگر در قیمت روتختی ها، نوع دوخت و یراق های استفاده شده در روتختی است. رو تختی هایی که دوخت بیشتر و محکم تری دارند طبیعتا قیمت بالاتری دارند. به علاوه استفاده از دانتل و سایر وسایل تزئینی در قیمت روتختی تاثیر گذار است‌‌‌.

عرضه کننده روتختی دونفره پنبه ای در بازار تهران

عرضه کننده روتختی دونفره پنبه ای در بازار تهران

خرید روتختی دونفره و روتختی پنبه ای شیک در بازار تهران بسیار راحت و سهل است، بسیاری از عمده و خرده فروشان اقدام به عرضه انواع مختلفی از این محصول می کنند. این محصول در اشکال و ابعاد مختلف به مشتریان ارائه می شود‌. طرح های مختلف و اجناس مختلفی که قدرت انتخاب به هر سلیقه و نیازی را می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما