شرکت تولید بالش فانتزی پسرانه

در فهرست گسترده بالش های ارائه شده توسط بازار ، ما امروز بر برجسته ترین خواص، ترکیبات و ویژگی های بالش فانتزی پسرانه تمرکز خواهیم کرد. کیفیت استراحت و پشتیبانی از یکی از مناطق حساس بدن، گردن و سر ما تا حد زیادی به انتخاب صحیح بالش بستگی دارد. شرکت ما تولید بالش فانتزی را به بهترین شکل انجام می دهد.

شرکت تولید بالش فانتزی پسرانه

مشخصات بالش فانتزی پسرانه

مشخصات بالش فانتزی پسرانه

ماده اصلی ساخته شده از این بالش های لاتکس رزین حاصل از انواع خاصی از درختان گرمسیری است. ترکیبات مختلفی از لاتکس وجود دارد ، ما بالشهای 100٪ لاتکس را پیدا خواهیم کرد ، اگرچه در بازار مدل هایی که لاتکس مصنوعی و طبیعی را ترکیب می کنند نیز تکثیر زیادی وجود دارد. اگر سراغ نوع طبیعی آن برویم ، ممکن است یک مکمل کامل یک پوشش محافظ پنبه ای طبیعی باشد.

مشخصات دیگر

همانند انواع دیگر بالش ها ، بالشهای فانتزی پسرانه با استحکام و ارتفاع متفاوت را پیدا خواهیم کرد. به طور کلی یک حمایت نرم از سر دارند اما در عین حال یک پایه محکم دارند ، به عنوان ماده ای بسیار انعطاف پذیر ، در برابر فشار واکنش نشان می دهند ، اما احساس غرق شدن مواد دیگر را ایجاد نمی کنند. در نتیجه قادر خواهیم بود نقاط فشار گردن و سر را تسکین دهیم.

ماندگاری

 عمر مفید طولانی دارند ، زمان و استفاده از آنها به اندازه سایر بالش ها در حفظ خواص آنها تأثیری ندارد. بنابراین ، علی رغم اینکه ممکن است هزینه بالاتری نسبت به بالش های ساخته شده با مواد دیگر داشته باشند ، می تواند یک سرمایه گذاری جالب باشد.

قابل تنفس

علی رغم اینکه ماده ای الاستیک و لاستیکی هستند ، معمولاً دارای یک سری کانالها هستند که گردش هوا را امکان پذیر می کنند. این سوراخ ها در فرایند تولید با قالبی که در آن رسوب می کند برای شکل دادن به آن تولید می شوند. تعریق تا حدی به تبخیر مایعات و احساس طراوت در سر بستگی دارد که توسط بسیاری از کاربران قدردانی می شود.

پیشگیری از آلرژی

این بالش ها در حال حاضر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. میزان بالای پذیرش آن به دلیل ترکیب طبیعی و ضد آلرژی آن است. و این است که متحد کامل برای جلوگیری از گرد و غبار ، که باعث بسیاری از بیماری های تنفسی می شود، است. 

خرید انواع بالش فانتزی پسرانه

خرید انواع بالش فانتزی پسرانه

شما عزیزان می توانید جهت خرید بالش فانتزی در انواع مختلف به راحتی اقدام نمایید. بالش فانتزی یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که تمایل دارند به پهلو بخوابند، زیرا بیش از حد شکاف بین سر و سر را پوشش می دهد. بهترین ترفند برای دانستن ارتفاع بالش ایده آل این است که شانه خود را به دیوار بچسبانید و فاصله بین گوش و دیوار خود را اندازه بگیرید. اگرچه، مثل همیشه، انتخاب این نوع محصول بر اساس برداشت های شخصی است بنابراین بهترین کار امتحان و آزمایش است. در صورتی که قصد خرید این بالش را دارید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما