صادرات پتو با قیمت مناسب مارک شادیلون

پتو شادیلون یکی از پتوهایی می باشد که دارای تنوع بالا در طرح و رنگ می باشد و بسیار نرم و دارای وزنی استاندارد می باشد، که بازرگانان را ترغیب به خرید پتو شادیلون برای صادرات به کشورهای دیگر مانند عراق و امارات کرده است. اما اگر می خواهید اطلاعات زیادی در این زمینه بدانید و پتو با قیمت مناسبی را بخرید می توانید به سایت اینترنتی ما سری بزنید و خریدی مطمئن تری داشته باشید.

صادرات پتو با قیمت مناسب مارک شادیلون

پتوی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

پتوی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

هر پتویی که در بازار موجود می باشد، ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارد و نباید آن ها را بی کیفیت یا با کیفیت دانست، اما معمولا پتو های مرغوب دارای مشخصاتی هستند که قابل شناسایی می باشند، از جمله مشخصاتی که یک پتوی مرغوب باید داشته باشد، به قرار زیر است:

  • اندازه و سایز پرزهای موجود در پتو نباید از حد نرمال کمتر یا بیشتر باشد، ضخامت ظاهری آن متناسب با وزن پتو باشد، زیرا پتوهایی که علی رغم سبک بودن ضخیم به نظر می رسند، معمولاً پس از شستشو ضخامت ظاهری خود را از دست داده و تغییر شکل می دهند.
  • تراکم پرزها باید روی سطح پتو یکنواخت باشد و پس زمینه نباید از پرزها قابل مشاهده باشد.
  • از نظر رنگ و طراحی هیچ نقص قابل توجهی نداشته باشد، همچنین در پتوهای تک رنگ، بین چپ و راست آن ها یا در ابتدا و انتهایشان تفاوت های چشمگیری دیده نشود.
  • و در نهایت می رسیم به شکل کلی پتو، پتوی مرغوب از مستطیلی به متوازی الاضلاع تغییر شکل نمی دهد، شما می توانید سرکجی را با تا زدن پتو در وسط و قرار دادن دو سر روی هم تشخیص داده و اندازه گیری کنید.
  • رنگ روبان دور پتو هم باید با رنگ پتو متناسب باشد.

مراکز فروش صادرات پتو با قیمت مناسب

مراکز فروش صادرات پتو با قیمت مناسب

تهیه پتو با قیمت مناسب یکی از فاکتور های مهم برای همه مشتریان است و وقتی که قیمت مناسب با کیفیت عالی همراه باشد رضایت خریداران را به همراه خواهد داشت، و همان طور که می دانید فروش ویژه پتو با کیفیت و تخفیف ویژه توسط مراکز فروش صادرات پتو شادیلون در سراسر ایران انجام می شود.
این مجموعه ها انواع مختلفی از پتو را تولید می کنند که از نظر اندازه، طرح، وزن از یکدیگر متفاوت هستند و یکی از بهترین مارک های پتو پرفروش و با کیفیت، پتو مارک شادیلون می باشد.
از آنجا که بیشترین حجم خرید پتو مربوط به سفارشات صادراتی است، بنابراین با دانستن پرفروش ترین پتوها می توان به محبوب ترین آن ها پی برد، اگر به سایت اینترنتی و فروشگاه آنلاین ما مراجعه بفرمایید ما چند مورد از پتو های تولید شده توسط کارخانه پتو شادیلون را به شما معرفی خواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما