فروش اینترنتی بالش عروسکی نوزادی

فروش اینترنتی بالش عروسکی نوزادی آغاز شد. این نوع بالش با دارا بودن بهترین طرح های عروسکی و فانتزی مثل باب اسفنجی و  طرح های حیوانات و طرح های کارتونی با دارا بودن جنس مرغوب و در اندازه‌های کاملا استاندارد تولید شده است. تنوع رنگ های شاد و زیبا در این بالش ها بر جذابیت آنها افزوده است. الیاف این بالش ها صد در صد طبیعی بوده و ضد حساسیت است..

فروش اینترنتی بالش عروسکی نوزادی

بالش عروسکی نوزادی چه ویژگی دارد؟

بالش عروسکی نوزادی چه ویژگی دارد؟

باید برای نوزاد از بالشی استفاده شود که مناسب سر کوچک او باشد. بالش های عروسکی نوزادان مطابق سر کوچک آنها طراحی و دوخته شده است زیرا نقش مهمی در رشد سر نوزاد و شکل گیری جمجمه دارد. اگر نامناسب باشد تاثیرات نامطلوبی می گذارد و امکان دارد مشکلات مغزی برای او پیش بیاید. بالش عروسکی نوزاد دارای استاندارد کامل و سطحی سخت واندازه کوچک و تقریباً صفت است. سفتی این بالش ها به این خاطر است که اگر نوزاد چرخید دهانش روی بالش قرار گرفت  دچار خفگی نشود و راه ورود هوا مسدود نشود.

این نوع بالش از بهترین مواد مرغوب  ساخته شده است به گونه ای که حساسیت ایجاد نمی‌ کند زیرا پوست کودکان خیلی حساس است و با اندک ناملایمی یا استفاده از مواد نامرغوب  پوست آزرده می شود. این نوع بالش با ارتفاع ۴ سانتی متر است که با توجه به عرض شانه نوزاد درست شده است همچنین این پارچه دارای بافتی لطیف و نرم است و جذب رطوبت بالایی دارد.

این نوع بالش از بهترین الیاف گیاهی با خاصیت آنتی استاتیک درست شده است. بالش نوزاد دارای بهترین شکل های عروسکی زیبا است که تنوع رنگ در آن زیاد است. شما می توانید خرید بالش نوزاد را به صورت اینترنتی انجام دهید و سفارش خود را ثبت کنید. با خرید این نوع بالش کودک شما خواب شیرین و آرامی خواهد داشت.

خرید بالش عروسکی نوزادی با قیمت ارزان

خرید بالش عروسکی نوزادی با قیمت ارزان

شما می توانید بالش عروسکی نوزاد را با قیمتی ارزان به صورت اینترنتی خریداری کنید همچنین برای اطلاع از قیمت بالش عروسکی نوزاد می توانید با مرکز فروش آن تماس بگیرید. این نوع بالش ها کاملاً استاندارد بوده و مطابق سر نوزادان درست شده است همچنین دارای بهترین و زیباترین طرح های کارتونی و عروسکی و فانتزی است. تنوع رنگ بالایی دارد به گونه ای که مشتری در انتخاب آن بسیار راحت است.

جنس این بالش ها از بهترین مواد مرغوب ساخته شده است. الیافی نرم و لطیف دارد. به گونه ای که پوست نوزادان دچار قرمزی و یا حساسیت نشود. شما می توانید برای خرید این نوع بالش ها به صورت اینترنتی اقدام کنید و در سایت این شرکت سفارش خود را ثبت کنید تا در فاصله زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به شما تحویل داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما