فروش عمده تشک سفری یک نفره اصفهان

فروش عمده تشک سفری یک نفره بیشتر در اصفهان انجام می شود. این محصولات از صفر تا صد داخل ایران ساخته شده اند و می توانند از کالای ایرانی حمایت کنند. این حمایت جز با کیفیت خوب و قیمت مناسب میسر نمی شود. به دلیل اینکه این محصولات تماما ایرانی و داخلی هستند، به هیچ عنوان دلایلی مانند تورم و نوسانات ارز نمی تواند خللی در بالا رفتن قیمت آن ایجاد کند. در مورد مشخصات این محصولات در ادامه بیشتر آشنا خواهیم شد.

فروش عمده تشک سفری یک نفره اصفهان

اطلاعاتی در مورد تشک سفری

اطلاعاتی در مورد تشک سفری

تشک سفری چه نوع تشکی است و دارای چه خصوصیات منحصر به فردی است؟

  • وزن: وزن این تشک ها بسیار کم است و به راحتی هر فردی با هر وضعیت جسمانی می تواند این تشک ها را جا بجا کند، به طوری که مشکلی برای مهره های ستون فقرات او ایجاد نکند. این تشک ها با وزن خوبی که دارند سبب شده اند تا در هنگام رفتن به مسافرت و قرار دادن در ماشین اصطکاک ماشین زیاد نباشد و در کل یک تشک به صرفه باشند.
  • قیمت مناسب: قیمت مناسب آن سبب شده است تا کاربران بیشتری برای خرید آن رو بیاورند. آن هم در این شرایط اقتصادی که هیچ یک از کالاها با قیمت واقعی خودشان به بازار عرضه نمی شوند، تولیدکنندگانی که قیمت محصولات خود را دستکاری نمی کنند مانند یک گنج با ارزش به حساب می آیند. 
  • مدرن و به روز بودن: مطابق با اخرین نیازهای بشر و مناسب با آخرین تکنولوژی روز، این تشک ها ساخته شده اند، طوری که عیب های محصولات قبلی خود را نداشته اند و به راحتی آنها برطرف شده اند. این موضوع که یک محصول با کیفیت به دست مشتریان برسد از دید بسیاری از تولیدکنندگان وطنی نادیده نگرفته شده است و اهمیت زیادی دارد.
  • حجم: تشک تک نفره یا ود نفره مسافرتی در حجم خودشان خیلی هم متفاوت نیستند. اما این تفاوت با تشک های معمولی از زمین تا آسمان متفاوت است و به هیچ عنوان قابل قیاس نخواهد بود. اصلا یکی از دلایلی که مسافرتی خوانده می شوند همین تفاوت حجم آنها خواهد بود.
  • مقاومت: مقاومت آنها حرف ندارد. 
  • قابل شست و شو: می توان آنها را حتی داخل ماشین لباس شویی انداخت و در زمان کوتاهی تمیز و خشک کرد.

قیمت روز تشک سفری در بازار

قیمت روز تشک سفری در بازار

قیمت روز تشک سفری در بازار بستگی به یک نفره و یا دو نفره بودن آن، متفاوت است. جنس این محصولات و طرح آن ها نیز در این نوسان قیمت سهیم خواهد بود. قیمت تشک سفری بسیار مناسب است و افراد با توان های مالی متفاوت می توانند آنها را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما