فروش عمده پتو مسافرتی ژله ای سروین

یکی از محصولاتی که برای خواب استفاده می شود، پتو است که انواع مختلف آن را در بازار فروش می توان دید. پتوها جنس ها و کیفیت های گوناگونی دارند که یکی از جدیدترین آن پتو ژله ای می باشد. پتو ژله ای مسافرتی دارای برندهای زیادی می باشد که یکی از تولیدی های آن محصولاتش را با نام سروین وارد بازار می کند‌‌‌. پتو مسافرتی ژله ای سروین فروش بسیار زیادی دارد و از بهترین کیفیت برخوردار می باشد. امروزه فروش عمده پتو مسافرتی ژله ای به صورت آنلاین هم انجام می گیرد تا شما بتوانید آن را به راحتی خریداری کنید.فروش عمده پتو مسافرتی ژله ای سروین

پتو مسافرتی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

پتو مسافرتی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

پتوی مسافرتی مرغوب باید جنسی نرم و وزن سبکی داشته باشد پتوی مسافرتی مرغوب از جنس پلی استر با پرزهای کوتاه است که استحکام و دوام طولانی دارند و ضد حساسیت و آلرژی هستند .این پتوها دور دوزی شده که این کار از ریش ریش شدن و جدا شدن نخهای آن جلوگیری می کند.
پتوهای ژله ای یکی از مدل ها و کالاهای لوکس زیبا و ارزان  قیمت است. این نوع پتو به دلیل نرم و لطیف و سبک بودن، فروش زیادی دارد این نوع پتو در بهار و پائیز هم کاربرد دارند چون نازک تر هستند.پتوی مسافرتی از لحاظ رنگ و طرح تنوع زیادی دارد و برای کودک و نوجوان هم طرح های خاصی دارد. این نوع پتو در اندازه های یک نفره و دو نفره تولید می شود.
شما می توانید هنگام مسافرت با خودروی شخصی یا قطار یا هواپیما هر موقع احساس سرما کردید با پتوی مسافرتی مرغوب خود را کاملا گرم کنید.شما می توانید برای خرید این محصول از مشاوران این سایت کمک بگیرید.

قیمت عمده پتو مسافرتی ژله ای

قیمت عمده پتو مسافرتی ژله ای

پتو مسافرتی ژله ای چندین سال است که در ایران تولید می شود و هر ساله این تولید با فناوری جدیدتر و کیفیت بهتر ارائه می گردد. بنابراین، نمی توان قیمت این پتوها را یکسان دانست، چون مسلما عوامل زیادی هستند باعث می شوند پتوهای ژله ای با قیمت های بالا و پایین وارد بازار شوند.

این عوامل شامل موارد زیر می باشد.

  • نحوه ی تولید
  • نوع مواد اولیه
  • برند تولید شده
  • کیفیت
  • ضخامت
  • ابعاد

این موارد هر کدام تعیین کننده قیمت پتو مسافرتی هستند. بطور مثال اگر یک پتو ژله ای نسبت به دیگری ضخیم تر و کلفت تر باشد، پس جنس بهتری دارد و گرم شدن با آن راحت تر است. علاوه بر این ها، این روزها روش خرید هم می تواند در قیمت تاثیر گذار باشد.
پس، اگر شما بتوانید انواع پتو مسافرتی درجه یک را که جنس ژله ای خوبی دارند به صورت اینترنتی سفارش دهید، برایتان به صرفه تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما