قیمت روتختی اسپرت دونفره جدید تولیدی تهران

روتختی ها همان کاور یا ملحفه ای هستند که بر روی تشک قرار داده می‌شوند و به عنوان یک رو‌انداز استفاده می گردند. روتختی ها می توانند به صورت یک نفره و دو نفره باشند؛ که با توجه به همین عامل قیمت متعددی را به خود اختصاص می‌دهند. روتختی اسپرت دونفره جدید از جمله این محصولات است که در تولیدی های سراسر کشور مانند تهران تولید می گردند.

قیمت روتختی اسپرت دونفره جدید تولیدی تهران

طرح های شیک انواع روتختی اسپرت دونفره جدید

طرح های شیک انواع روتختی اسپرت دونفره جدید

همه ما مستحضر هستیم که روتختی ها دارای انواع و نمونه های مختلفی هستند که البته در سای های گوناگون تولید می گردند. این روتختی ها که برای موارد مختلفی به کار برده می شوند، می توانند علاوه بر رنگ های متنوع، دارای طرح های شیک باشند.

امروزه تمامی افراد میل به انتخاب روتختی های اسپرت، جدید و بروز دارند که به سرعت قدیمی نشود و به عبارتی از مد نمی افتد. این طرح با توجه به جنسیت افراد نیز تعیین می گردد، چرا که برای پسرهای نوجوان از طرح هایی جدید با رنگ های قرمز و نارنجی که البته دارای طرح های اسپرت مانند ماشین می باشد استفاده می گردد و همچنین برای دخترهای نوجوان و جوان از رنگ های ملایم تری مانند صورتی، گلبهی با طرح هایی نظیر گل، منظره و عروسکی استفاده می شود.

نکته لازم به ذکر این است که در تخت های دونفره که معمولاً برای زوج ها انتخاب می گردد، معمولاً از رنگ هایی که فضای اتاق را تحت تاثیر قرار دهد استفاده می شود، که البته کاملاً سلیقه ای می باشد.

این طرح ها می توانند به صورت ترمه ای باشند و یا دارای طرح سه بعدی باشند، که امروزه طرفداران مخصوص به خود را دارد و یا تلفیقی از چند رنگ متعدد باشد که این مورد نیز امروزه بسیار رویت می گردد.

فروش روتختی اسپرت دونفره جدید در بازار عمده

فروش روتختی اسپرت دونفره جدید در بازار عمده

فروش روتختی دونفره جدید در بازار، هم به صورت عمده و هم به صورت خرده فروشی انجام می پذیرد. فروش این روتختی های اسپرت موجب شده است که رونق زیادی به فروش این محصولات تعلق بگیرد که موجب می گردد چرخه اقتصاد نیز پیشرفته چشم گیری داشته باشد.

فروش این روتختی ها در بازار عمده، به طبع قیمت مناسب تری را به خود اختصاص می دهد و همچنین با سود کمتر و البته رضایت بیشتر مشتریان مواجه می‌شود.

روتختی اسپرت دونفره جدید می تواند از جمله عواملی باشد که بسیاری از افراد برای خرید این محصول از خود اشتیاق نشان می دهند. که البته قیمت روتختی اسپرت با توجه به کیفیتی که دارد محاسبه می گردد و چه بسا که اگر از بازار عمده تهیه گردد، به دلیل قیمت مناسب تر فروش بیشتری را رقم می زند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما