قیمت روز پتو عمده الماس نیکوبافت

پتو کالایی است که بیشتر در فصول سرد سال استفاده می شود. این نوع کالا در مناطق سرد کارآیی بیشتری از خود نشان می دهد. این وب سایت در زمینه عرضه مستقیم پتو نیکو بافت فعالیت دارد و اقدام به عرضه پتو به شکل کلی و جزئی کرده است. شما نیز می توانید پتو نیکو بافت مورد نیاز خود را با طرح مورد نظر و در تعداد دلخواه از این سایت خریداری کنید. قیمت روز پتو عمده الماس نیکو بافت با توجه به نوسانات موجود در بازار متفاوت می باشد.

قیمت روز پتو عمده الماس نیکوبافت

ویژگی بارز پتو نیکو بافت چیست؟

ویژگی بارز پتو نیکو بافت چیست؟

پتو نیکو بافت به دو شکل ساده و گلدار تولید می شود که معمولا انواع گلدار و سه بعدی آن دارای محبوبیت بیشتری هستند. پتو های نیکو بافت انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به پتوی برجسته کودک، پتو نیکو بافت، پتو گل برجسته و پتو سوپر برجسته اشاره داشت.

  • این نوع پتو دارای طرح های بسیار جذاب و زیبا است و در رنگ بندی های قرمز، زرشکی، بنفش، قهوه ای، آبی، سبز، سورمه ای، فیلی و یا زیتونی قابل دسترسی هستند. پتوی نرمینه بافت، پتو یک نفره، نوزاد، پتو تیسا، پایا و سورنا نیز از دیگر انواع پتو های نیکو بافت هستند.
  • جنس پتو های نیکو بافت با توجه به نوع الیاف به کار رفته در تولید آنها متفاوت است.
  • این نوع از پتو ها بدون پرز هستند در حالی که در اغلب پتو های با الیاف مصنوعی پرز دیده می شود، این الیاف برای بدن و پوست ضرر ندارد و حساسیت ایجاد نمی کند، قیمت این نوع پتو در مقایسه با سایر انواع آن پایین تر است و همین امر باعث شده به راحتی بتواند در بازار پتو با رقیبان خود رقابت کند.

از دیگر ویژگی ها و خصوصیات پتوی نیکو بافت می توان به موارد زیر اشاره داشت؛

  • پتوی نیکو بافت وزن کمی دارد و به راحتی حمل می شود، کم حجم است و جای کمی را اشغال می کند، گرما را به خوبی حفظ می کند، نسبت به سایر پتو های دارای الیاف مصنوعی نرمی و لطافت بیشتری دارد، ثبات رنگ زیادی دارد و با شست و شوی متعدد رنگش ثابت می ماند، در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاومت می کند، از آن می توانید به عنوان رو تختی نیز استفاده کنید.

بازار صادرات پتو الماس نیکو بافت

بازار صادرات پتو الماس نیکو بافت

بازار صادرات پتو الماس نیکو بافت درجه یک بسیار پر رونق بوده و ارز آوری بسیار خوبی برای تولید کننده دارد. با رشد تکنولوژی و فناوری که امروزه شاهد آن هستیم تمایل مردم به استفاده از فروشگاه ها و بازار های اینترنتی بیشتر شده است.

پتو الماس ایرانی به بازار های جهانی نیز صادر می شود از جمله این کشور ها می توان به عراق، سوریه، لبنان و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود. این فروشگاه اینترنتی با هدف حذف واسطه ها قصد دارد تا محصول با کیفیت خود را به دست مشتری برساند و شما می توانید انواع پتو را از این شرکت پخش پتو سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما