قیمت عمده روبالشتی ایرانی برای صادرات

امروزه تنوع در تولید انواع روبالشتی، نگاه خانم ها را مجذوب خود کرده است و این افزایش تقاضا باعث شده است که کارگاه ها و شرکت های تولید روبالشتی نیز زیاد شوند و یک بازار رقابتی ایجاد شود قیمت عمده روبالشتی برای صادرات، هم به نفع فروشنده و هم خریدار است زیرا فروشنده در زمان محدود حجم زیادی از کالای تولید شده را از انبار خارج می کند و خریدار نیز کالا را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به دست می آورد.

قیمت عمده روبالشتی ایرانی برای صادرات

طرح های مختلف روبالشتی ایرانی

طرح های مختلف روبالشتی ایرانی

ویژگی های یک روبالشتی خوب به این شرح است:

  1. پارچه ای که برای روبالشتی استفاده می شود جنس با کیفیتی داشته باشد.
  2. به دلیل این که برای زیر سر مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای نرمی و لطافت باشد.
  3. مقاوم در برابر شست و شو باشد.
  4. قیمت مناسبی داشته باشد.

امروزه طرح های مختلف روبالشتی توانسته نیاز بازار را برطرف کند. این روبالشتی ها در طرح های مختلف از جمله ساده، فانتزی، اسپرت، سنتی و… به بازار عرضه می شوند که مصارف متعددی دارد. یکی از طرح های عرضه شده در بازار که طرفداران زیادی نیز دارد، طرح های فانتزی است. امروزه دستگاه های بافندگی پیشرفته توانسته اند به خواسته های مشتریان جامه ی عمل بپوشانند و طرح های متنوعی را عرضه کنند از بهترین طرح های فانتزی می توان طرح های سه بعدی، پورشه، سیلک اشاره کرد.

جنس بیشتر روبالشتی هایی که برای تخت خواب مورد استفاده قرار می گیرند از نخ و پلی استر می باشد، اگر از نخ مرغوب در تهیه ی روبالشتی استفاده شود بهترین گزینه برای خرید است زیرا که پلی استر به آسانی چرک و لک می شود و آرامش و نرمی نخ را نیز ندارد.

روبالشتی های طرح دار نیز مشتریان خاص خود را دارد و از محبوب ترین آنها می توان به طرح عروسکی، خط دار و ماشینی اشاره کرد.

یکی از انواع دیگر روبالشتی، روبالشتی های لبه دار است که نیاز به ظرافت و تمیزی در دوخت دارند و لبه های آن را می توان به صورت چین دار دوخت تا زیبایی آن دو چندان شود. جنس این مدل از روبالشتی عمدتا تترون می باشد.

از روبالشتی های طرح سنتی می توان به روبالشتی های ترمه اشاره کرد. این نوع از روبالشتی از جایگاه قابل قبولی در میان عروس خانم ها برخوردار است.

استعلام قیمت روبالشتی عمده

استعلام قیمت روبالشتی عمده

فروش روبالشتی به صورت عمده سبب می شود که روبالشتی با قیمت مناسب به دست مشتریان برسد. خریداران محترم برای خرید طرح دلخواه خود کافی است به نمایندگی های مجاز مراجعه و طرح مورد نظر خود را که متناسب با دکوراسیون منزلشان است را انتخاب و خریداری کنید. برای گرفتن استعلام قیمت روبالشتی می توانید به واحد فروش نمایندگی مراجعه کنید و از قیمت انواع روبالشتی و کیفیت آن مطلع گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما