قیمت عمده پتو ژله ای سروین از کارخانه

پتو ژله ای یکی از انواع پتو است که ظاهری براق و مخملی دارد و وزن آن سبک و از این رو به راحتی قابل حمل است. پتوهای ژله ای موجود در بازار عمدتاً تولید شرکت سروین است و با کیفیت بالا و جلوه ای خاص و متنوع به بازار عرضه می شود. موضوع اصلی مقاله حاضر نیز پیرامون قیمت عمده پتو ژله ای، خرید پتو ژله ای و قیمت پتو سروین شکل گرفته است.

قیمت عمده پتو ژله ای سروین از کارخانه

دلایل مرغوبت پتو ژله ای سروین

دلایل مرغوبت پتو ژله ای سروین

پتوهای ژله ای موجود در بازار همان گونه که پیشتر به آن اشاره شد اغلب تولید کارخانه سروین می باشد. علت محبوبیت و مرغوبیت پتوهای تولیدی این کارخانه این است که محصولات آن از درجه کیفی بالایی برخوردار بوده و در رنگ بندی های متنوع تولید می شوند. افزون بر این، سایز پتوهای آن استاندارد است و در اندازه های تک نفره، دو نفره، کودک و مناسب سفر عرضه می گردد.

دلیل دیگری که موجب شده تا تولیدات شرکت سروین مرغوب باشد به سبک بودن و قابلیت حمل آسان پتوهای آن مربوط می شود. در واقع، پتوهای سروین چه در اندازه یک نفره و چه در سایز دو نفره تولید شوند همواره به راحتی قابل حمل می باشند و در کاور و کیف مخصوص خود به فروش می رسند.

به علاوه، این کالا از متریالی بسیار لطیف و بدون ایجاد حساسیت پوستی یا آلرژی ساخته شده و تنوع نقش و طرح به کار رفته روی آن نیز عامل دیگر مرغوب بودن آن به شمار می رود. طراحی روی پتوهای این تولیدی هم به صورت نقش ب جسته از جنس و رنگ خود پتو و هم به صورت نقش های رنگارنگ اما روی سطح صاف و بدون برجستگی می باشد.

نکته دیگری که در ارتباط با کیفیت محصولات شرکت نامبرده وجود دارد این است که به علت برخورداری از طرح، نقش و رنگ بندی متنوع، متناسب با تمام سلیقه هاست و جنس نرم آن در عین حال که لطافت بسیاری دارد اما از خروج گرما از زیر پتو و ورود سرما به بدن ممانعت به عمل می آورد.

خرید عمده پتو ژله ای سروین از کارخانه

خرید عمده پتو ژله ای سروین از کارخانه

چنانچه پتوهای ژله ای سروین مستقیما از کارخانه و به صورت عمده یا کیلویی خریداری شوند برای خریدار مقرون به صرفه تر بوده و پرداخت نرخ ارزان تری را به همراه دارند. لازم به ذکر است که سفارش و خرید این کالا حتی از طریق اینترنتی نیز می تواند به شیوه عمده صورت پذیرد و منفعت فراوانی را برای نمایندگی های توزیع و مراکز عرضه کننده آن به همراه داشته باشد.

در مجموع، جهت استعلام قیمت این محصول بایستی به پایگاه اینترنتی خود شرکت و یا پایگاه های معتبر مرتبط با آن مراجعه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما