مرکز خرید پتو ارزان زمرد یک نفره

مرکز خرید پتو ارزان زمرد یک نفره به دنبال آن است که این محصول پر طرفدار و مرغوب را در اختیار همه قرار دهد. فروش پتو در این مجموعه بسیار راحت است این محصول در بسته بندی های زیبایی وجود دارد که همین امر سب تمایز این محصول با سایر محصولات شده است. به دلیل کیفیتی که دارد به خارج از ایران ارسال می شود.

مرکز خرید پتو ارزان زمرد یک نفره

عوامل موثر بر کیفیت انواع پتو

عوامل موثر بر کیفیت انواع پتو

پتو ارزان زمرد یک نفره در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد و متناسب با تمامی سلیقه ها این نوع پتو تولید شده است . پتوی برای کودکان نیز وجود دارد و با طرح های عروسکی و زیبا چشم هر بیننده ای را خیره می کند. پتوهای را در سایزهای نوجوان، تک نفره و دو نفره در دسترس قرار دارند و افراد می توانند در سایزهای دلخواه آنها را خریداری کنند.

پتو ارزان زمرد یک نفره بر خلاف سایر مدل های پتو مسافرتی بسیار نرم و راحت است و به هیچ عنوان پرز دهی ندارد و با حجم کمی که دارد در همه جا قابل استفاده است. ممکن است عده ای فکر کنند چون پتو دارای حجم کمی است پس حتما گرمایش کمی دارد ولی به هیچ عنوان اینگونه نیست و این نوع پتو در تمامی فصول دارای گرمایشی خوبی است.

بسیاری از مواقع شاید پیش آمده باشد که پتویی مناسب با رنگ سرویس خواب پیدا نکرده باشیم و یا اگر موجود باشد با قیمت های زیاد و سر سام آور آن روبه رو شده ایم ولی پتوی با قیمت مناسب و تنوع بسیار بالا به راحتی با انواع سرویس خواب جور می شود و باعث زیبایی هر چه بیشتر اتاق خواب می شود. از خرید آن پشیمان نمی شوید

فروش پتو ارزان زمرد یک نفره

فروش پتو ارزان زمرد یک نفره

این پتو دارای گارانتی برای یک سال متوالی بعد از خرید و وارانتی برای دو سال بعد از خرید می باشد.گرانتی به معنای این است که اگر بعد از خرید این پتو بعد از گذشت یک سال پتو درش وجود آمد شما کافی است با بازگرداندن پتو به نمایندگی های سایت ما که در تمامی استان ها در حال کار می باشند می توانید پتو سربازی نمدی سبز که خراب شده و آسیب دیده را تعوض کنید.

اما داشتن وارانتی برای این پتو یعنی شما با گذشت دو سال از خریدتان و در صورت خراب شدن پتو می توانید به نمایندگی های سایت ما که در تمامی استان ها در حال کار هستند با توجه ب قوانین وارانتی یعنی با پرداخت مستقیم هزینه دوخت و دوز و تعمیر این مدل پتو را به صورت اول بگیرید این محصول بسیار شیک است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما