مرکز فروش روتختی نخ پلی استر یکنفره

مرکز فروش روتختی نخ پلی استر با رونمایی کردن از محصولات جدید توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است، تمامی این رو تختی ها از رنگ بندی فوق العاده جذاب و متنوعی برخوردار هستند.

این روتختی ها از جنس نخ پلی استر دوخته شده اند به همین جذابیت و مقاومت بالایی دارند، همچنین محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسند.

مرکز فروش روتختی نخ پلی استر یکنفره

ویژگی های روتختی نخ پلی استر

ویژگی های روتختی نخ پلی استر

با توجه به این که نوع پارچه های استفاده شده در دوخت روتختی اهمیت بالایی دارد، اغلب تولید کنندگان ترجیح می‌دهند از الیاف مقاوم استفاده کنند، نخ پلی استر یکی از بهترین گزینه ها برای به کارگیری در تولید و دوخت روتختی محسوب می شود.

  1. این نخ اگر چه کاملاً طبیعی نیست اما مزیت های خود را دارد، مهم ترین ویژگی روتختی های نخ پلی استر مقاوم بودن در برابر شوینده می باشد، این روتختی ها حتی در برابر شوینده های قوی مخصوصاً پودر های لباسشویی به هیچ عنوان کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهند و رنگشان همیشه ثابت باقی می ماند.
  2. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های روتختی نخ پلی استر چروک پذیری بسیار کمتر نسبت به پارچه های ۱۰۰% نخی است، پس نیازی نیست پس از هر بار شستشو این پارچه را اتو کشی کنید.
  3. ویژگی مهم دیگر این محصول عدم پرز دهی این الیاف می باشد، اگر متوجه شده باشید الیاف طبیعی پس از چند ماه استفاده پرز می دهند و ظاهر قدیمی پیدا می‌ کنند اما الیاف پلی استر مقاومت خود را حفظ می‌ کند و به هیچ عنوان پرز دهی ندارند.
  4. رنگ بندی روتختی های نخ پلی استر به شدت بالا می باشد به نحوی که مشتریان در هنگام انتخاب کردن محصول به راحتی می تواند متناسب با دکوراسیون خانگی خود روتختی مد نظر خود را پیدا کنند.
  5. این روتختی ها به هیچ عنوان برای پوست انسان مضر نمی باشد، این پارچه ها ترکیبات ضد حساسیت دارد، پس در هنگام انتخاب و خریداری نگران این موضوع نباشید.

قیمت انواع روتختی نخ پلی استر یکنفره

قیمت انواع روتختی نخ پلی استر یکنفره

فروش انواع روتختی پلی استر یکنفره در کیفیت های فوق العاده بالا صورت می گیرد، مشتریان به آسانی می توانند محصولات خود را انتخاب کنند و آن را سفارش دهند، اما سفارش این محصولات به شیوه آنلاین و اینترنتی نیز انجام می‌ شود.

مشتریان به آسانی می توانند در هر نقطه ایران روتختی های زیبا و لاکچری را مشاهده کند و محصول مورد نیازشان را سفارش دهند، ارسال ما به سرتاسر ایران در روز های کاری می باشد این محصولات در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به دست مشتریان عزیز ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما