مرکز پخش روتختی ژاکارد کریستال تهران

روتختی ژاکارد کریستالی از پرفروش ترین و شیک ترین مدل های روتختی می باشد. پارچه ژاکارد برای تولید روتختی بدلیل کیفیت و ضخامت خوب و اعلایی که دارد مناسب است. این پارچه در طرح و رنگ و اندازه بسیار متنوع است.

پارچه ژاکارد در ایران و ترکیه تولید می شود و قیمت های مختلفی را شامل می شود. مرکز پخش روتختی کریستالی ژاکارد در تهران این محصول زیبا و شیک را به سراسر کشور توزیع می کند.

مرکز پخش روتختی ژاکارد کریستال تهران

راهنمای خرید روتختی کریستال

راهنمای خرید روتختی کریستال

پارچه ژاکارد طرح دار است و سطح این پارچه بسیار زیبا و شیک و دارای برآمدگی است. از این پارچه به دلیل کیفیت و ضخامتی که دارد روتختی تهیه می شود. این مدل مورد استفاده و استقبال خوبی قرار گرفته است.

از این مدل روتختی ها دو نوع یک نفره و دو نفره تولید می شود. از مشخصات و ویژگی این پارچه و روتختی باید به تنوع در اندازه، طرح و رنگ، دوام و ماندگاری بالا و قابل شستشو بودن با ماشین و دست اشاره کرد.

رنگ این روتختی ثابت است و با شستشو رنگ آن از بین نمی رود دوخت بسیار با کیفیت و مناسبی دارد و نخ کش نمی شود. این روتختی ها هم به صورت تک رنگ و هم به صورت چند رنگ تولید می شوند.

با توجه به تنوع مدل، سایز، طرح و رنگ و تک نفره و دو نفره بودن آن قیمت های مختلفی دارد. به علاوه خریدار با توجه به برند ایرانی و ترک و تعداد تکه هایی که برای سرویس خریداری می کند بر قیمت موثر است.

روتختی ژاکارد معمولا به صورت سرویس های 10 تکه ای و 6 تکه ای تولید می شود و بیشتر مشتریانش تازه عروس ها هستند تا سرویس تخت خود را با این پارچه زیبا و شیک کنند فروش این محصول بازار گرمی دارد.

پارچه های ترک ژاکارد کریستالی بسیار شیک هستند و مورد طرفدار بسیاری از مشتریان قرار گرفته است این روتختی جز بهترین روتختی های موجود در بازار است و زیبایی محیط شما را دو چندان می کند.

کیفیت، لطافت و نرمی این روتختی به نسبت قیمتی که دارد بی نظیر است و از نظر نرخ قیمتی بسیار مناسب است و برای جهیزیه عروس این روتختی گزینه عالی می باشد پارچه آن ضد چروک می باشد.

عرضه کننده مرکز پخش روتختی بدون واسطه

عرضه کننده مرکز پخش روتختی بدون واسطه

طرح و رنگ های این پارچه ها به شکلی است که بیشتر مشتریانش زوج ها و دختران نسل جوان می باشد. این روتختی های زیبا را هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی می توان حضوری و غیر حضوری خریداری کرد.

عرضه روتختی ژاکارد کریستالی از شهر تهران به سراسر کشور پخش می شود با خرید بدون واسطه این کالا و خریدی مستقیم قیمت آن کاهش میابد. شما می توانید از طریق فروش غیر حضوری نیز این خرید را داشته باشید.

ما با خرید محصول خوب و باکیفیت هم دوام و ماندگاری آن محصول را بالا می بریم و هم لذت استفاده آن را می بریم و علاوه بر این در پرداخت هزینه پول خود را هدر نداده ایم و اطمینان حاصل می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما