قیمت تشک رویال طبی 80 * 180

قیمت تشک رویال با مدل های طبی و در اندازه هایی همچون 80 * 180 سانتی متر را برای خرید عمده می توانید در این مرکز دریافت نمایید که بدون شک عرضه کننده بهترین قیمت ها و کیفیت ها خواهیم بود و این امر در نتیجه فروش مستقیم انواع تشک ها انجام می شود و می توانید برای سفارشات عمده خود با ما همراه باشید.

تشک های طبی فنری تولید شده توسط شرکت رویال از جمله محصولاتی است که وجود آن در فروشگاه های کالای خواب شما، بسیار ضروری و کاربردی است.

آیا می دانید چگونه می توانید خرید عمده این نوع تشک های خوب و باکیفیت را به انجام رسانید و از بهترین قیمت های ممکن نیز بهره مند شد؟

تشک مدل سوپر بیوریتمیک

تشک مدل سوپر بیوریتمیک BIORYTMIC Super

در حال حاضر تشک های طبی شرکت رویال با انواع مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند که یکی از آن ها مربوط به مدل تشک سوپر بیوریتمیک می باشد.

این نوع تشک ها هم با یکسری استانداردها و مشخصه های خاص و منحصر به فرد تولید می شوند که مهم ترین آن ها مربوط به لایه بندی قوی به همراه نشیمن متعادل و بدون لرزش خواهد بود.

پارچه انرژی زا بیوریتمیک هم یکی از دیگر اجزای تشکیل دهنده تشک های فوق می باشد که سبب شده تا به صورت کاملا ضد حساسیت و آنتی باکتریال بتوان از آن استفاده نمود.

این استانداردهای بیان شده سبب می شود تا یک بستر خوب و مناسب برای خواب افراد فراهم شود.

قیمت تشک رویال

قیمت تشک رویال به صورت عمده

یک تماس با واحد فروش پاندا خواب برای دریافت لیست قیمت عمده انواع تشک های خواب رویال، کافی است تا از این طریق بتوانید تصمیم گیری سریع تر و ساده تری را داشته باشید.

ما با عمده فروشی تشک های رویال به صورت مستقیم در این مرکز، می کوشیم تا همکاری های بدون واسطه ای را با سراسر ایران، امکان پذیر نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما